sábado, noviembre 21, 2009

Cronica des de UK ( ja tocava!): Cross de selecció per l'enfrontament Cambridge-Oxford

Hola a tots/es!
Abans de començar la crònica, felicitats a tothom (atletes i afició per suposat!) per les grans curses que esteu fent i també per les cròniques!
Ultimament no he estat gaire actiu (gens, de fet) en quant a cròniques però si en quant a curses i ja estic inscrit a la Marató de Barcelona! Portarem un equip espectacular!!! Conto els dies!!

La crònica d'avui és sobre un cross de 10.2 km que s'ha fet a les afores de Cambridge (i tant afores! 45 min en autocar...) i que servia per seleccionar els 1r, 2n i 3r equip de 8 persones que s'enfrontaran a Oxford en les properes setmanes. Jo no puc optar a cap d'aquests equips perquè no soc estudiant pero igualment et deixen participar a la cursa de selecció com a convidat.
El cross en si era supercasolà però ben organitzat i gratis (transport amb autocar inclòs!!). La veritat és que la gent del club d'atletisme d'aquí organitzen bastants cross gratis i ho estic aprofitant!
La cursa: 3 voltes a un circuit en un bosc, amb algunes pujades i baixades molt molt suaus. A la competició masculina erem uns 75 i la veritat és que la gent feia bastanta por...
He sortit rapidet (per ser jo) ja que la recta inicial era l'única part ampla del circuit, la resta només permetia a 2 persones correr en paralel. Tot i així m'he vist superat per, no sé, unes 30-35 persones, la gent ha sortit a mort! Jo em trobava bé i portava claus (important) així que he començat a progressar. Aquest tram de la cursa ha estat bastant entretingut perquè semblava una cursa de motos o cotxes en la que intentes passar els rivals apurant la frenada a les corves o canviant de ritme a les rectes. Hi ha hagut alguns contactes però res fora del normal.
Passats els primers 10 min m'ha atrapat un noi del club de Cambridge que va fer 3h a la Marató de Dublín fa 4 setmanes i he pensat que si vull intentar estar al voltant de 3 h a BCN l'havia de guanyar. Per sort he pogut escapar-me una mica i enganxar-me a una altre grupet i aquí els claus han estat crucials, els tios em despenjaven una mica al pla i al es pujades pero a les baixades tenia més adherència que ells i podia reconectar. Finalment, el grup s'ha partit i jo he quedat al mig, quedava poc i les noies (que havien corregut abans) ens cantaven les poscions, jo anava el 22 o el 23, o sigui que si hagués estat estudiant estaria en el tercer equip de 8 persones que competiran contra Oxford. Això m'ha motivat bastant però no he pogut evitar que un noi em passes a uns 300 m de meta. Ell si que es jugava la classificació i s'ha esforçat fins a l'extenuació (s´ha estirat a terra després d'arribar a meta). Jo he acabat en 38 min (oficiosos), probablement el 23 o 24 (encara no han sortit els resultats) i molt lluny dels primers llocs (han fet 32-33 min...) però amb bones sensacions tenint en compte que no he pogut entrenar tot el que voldria les últimes 2 setmanes i sobretot passant-ho molt i molt bé, que és la raó per la que corro.
Espero que la feina em deixicomençar els entrenaments seriosos per la marató en dues setmanes!!
Fins aviat!

Una abraçada a tots/es

Albert

PD: faré la Sant Silvestre i si tot va bé intentaré venir a la pujada al Puigmadrona

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Genial, un altre crònica del “reportero más dicharachero de todo el barrio sésamo”, el nostre reporter a les illes, quina crònica, que passada de cursa, no se perquè però quan tornis crec que t’hauràs de federar per recordar les curses de UK, aquí el més similar al que expliques son els crosos dels federats. Veig que et vas professionalitzant amb bambes amb claus i tot. Ens agrada molt saber de tu, i és clar que es farà Puigmadrona, i ens agradaria molt que poguéssiu vindre els germans Isidro.

Per cert el teu germà avui a La Sagrera, ha fet un tiempazo, em costarà molt seguir-lo a la Jean Bouin.

Bona nit, i cuidat xavalote.

Oliver dijo...

Hola Albert,

muy buena cronica, he sentido la cursa, un cross de verdad como nos cuentan Pedro y Antonio.
Enhorabuena por tu posicion, que en una universidad como Cambridge mundialmente conocida tiene que haber un nivelazo.

Espero que nos veamos en la subida al Puigmadrona y luego en la San Silvestre que con esta cursa tengo una cuenta pendiente.

Sigue entrenando que el Pedro esta fuerte y como te salga una cursa mala estamos Tao y yo por detras.

Que vaya todo bien por tierras inglesas.

Chears ComeKM!

Oliver

karles 6 dijo...

despues de leer la crónica me siento cansado,esto de los cross debe de ser duro pero pero duro,se debe de acabar como dice rambo "no siento las piernas"sois unos fenómenos felicidades por la posición y haber si podemos coincidir en el puigmadrona porque creo que no hare la sant silvintre.
comentario:
juan carlos blanco
Castellbisbal
come km
ciudad condal
espanya