lunes, octubre 22, 2007

Cursa-caminada per la Serra de Collserola

Hola Come Km's!
Sóc l'Albert, el germà gran de la part pratenca del club. Hi ha una altra cursa alternativa pel dia 28 d'Octubre, la cursa-caminada per la Serra de Collserola. Aquest és el link http://www.cec.cat/node/1859. A internet no hi ha molta informació, així que us explico una mica:
La cursa la organitza el Centre Excursionista de Catalunya i és de 15 km aprox. Surt del Parc Cervantes (metro Zona Universitària) i arriba al Velódrom d'Horta (hi ha servei de guardarroba que et porta la motxilla de la sortida a la meta). Tot i ser una cursa de muntanya es pot sortir tan a competir com a caminar (em sembla que el límit són 5 hores) i pel tipus de recorregut crec que és la ideal per iniciar-se en curses de muntanya (el méu germà i jo ja l'hem fet vàries vegades). Us descric una mica el recorregut (segur que m'oblido coses) Pràcticament de sortida s'agafen camins i es fan unes pujades bastant dures (a algunes cal caminar). Després hi ha una baixada per camins estrets fins que agafes la carretera de les aigües per on et passes practicament tot el segon terç de la cursa (és una part gairebé plana que va bé per recuperar forces). Després hi ha pujada dura per camins estrets però la sort és que pràcticament tots els darrers quilòmetres són de baixada i et permeten acabar la cursa amb un bon sabor de boca.
Per fer les inscripcions (gratuïtes) s'ha d'anar al Centre Excursionista de Catalunya (aprop de la Plaça Sant Jaume). Jo hi aniré demà, així que si algú vol que l'apunti que m'ho digui.
Fins aviat!
Albert

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Albert, moltes gràcies per escriure, la veritat és que la cursa sembla molt tentadora, però l’havia promès al sector femení del grup que aniria a veure-les córrer la cursa de la dona.
Inclús si no fos així, el meu germà m’estava matxacan per anar a la de 10 km paral•lela a la marató de Castelldefels.
Bé, tot i així, moltes gràcies, i a veure si ens trobem amb alguna altre cursa, come km.
Per cert, les vostres samarretes estan a punt, si no estan ja, tinc que preguntar a l'Àngel.
FORÇA COME KM

Antonio Moreno dijo...

Hola Albert, me alegra ver letra fresca, a ver si se anima alguno mas , o alguna , pues de momento hay tres feminas en el equipo pero solo Ana parece ser de letras . Aitana y Laura seran de ciencias, digo yo.
Este domingo me parece que el grueso del come km y algun delgado que otro , estaran en la cursa de la dona dando ánimos y ofreciendo soporte tecnico y logistico(de esto Elena sabe un monton), seguramente deseando correr esta cursa de montaña pues a todos nos gusta , entrenar y correr por desniveles , caminos y trialeras.
Si me decidiera a hacerla os lo haré saber , es muy tentadora la cursa , nos has puesto los dientes largos.
Gracias Albert y saludos a tu hermano.

Força comekemes

Miki i Ana dijo...

Hola a todos.

La cursa que comenta Albert es una de mis preferidas. La he hecho un par de veces, pero como coincide con la cursa de la dona, voy a dar apoyo a Ana que la corre (faltaría más). También a Aitana y Laura si es que la corren (que aún no lo sé)

Esta cursa el año pasado quitaron las primeras subidas que llegan a la carretera de las aguas. Y cuando digo subidas, me refiero a unas que había que ir andando de lo empinadas que eran y porque eran caminitos en medio de la montaña con mucha gente.... El año pasado las sustituyeron por otras urbanizadas (asfaltadas) pero duras también.

Es una gozada ir por Collserola desde el parque Cervantes, pasando por Esplugues de Llobregat, Sant Cugat y Barcelona. Acaba en el Velòdrom d'Horta.

Para iniciados a cursas de montaña más que de sobra. Como dice Albert son 15 km. Es divertida y con muy buenas vistas de Barcelona.

Si algún año Ana no va a la Cursa de la Dona, me apunto.

Un abrazo a todos los Come Km's y su afición.

Miki.

Miki i Ana dijo...

Hola a todos,

Us vull explicar un contratemps. La nit de dilluns vaig patir un pinçament a l'esquena bastant fort. El metge em va recomanar una baixa d'una setmana, tot i que jo estic anant a treballar. Amb la medicació he millorat bastant de moment.
Intentaré participar a la Cursa de la Dona de diumenge. De tota manera us mantindré informats. Si tot va be i estic en forma per fer-la ens veurem allà.

Una abraçada!

Ana.

Miki i Ana dijo...

Hola de nou,

Només volia comentar-vos que estic molt agraïda per la vostra intenció d'anar a la cursa de dona a donar recolzament, però no puc anar-hi; encara em fa mal l'esquena d'ençà del pinçament d'aquesta setmana.

Una abraçada!

Ana

Anónimo dijo...

Hola Albert, com ha anat la cursa?, podries escriure la crònica, ens agradaria llegir les teves experiències.
Que sapigueu que el Dimarts dia 30 tenim una reunió amb l’ajuntament, a veure com va.

Records,