lunes, enero 07, 2013

SANT SILVESTRE SANT CUGAT 2012

Bona tarda a tots, Come Km's.

Bé, d'entrada dir-vos que m'ho he pensat, i molt, escriure aquesta petita menció a la cursa de la Sant Silvestre de Sant Cugat desprès de veure els resultats dels Come Km's a la de Barcelona, però al final m'he decidit a escriure.


Primer per felicitar a tots els corredors de la Sansi de Bcn amb els "tiempazos" que heu fet.  Sou uns campions.  La veritat es que s`està formant un grup d'élit que cada cop es més nombrós.  Enhorabona! 

I segon per comentar que quatre Come Km's van decidir per optar per una Sant Silvestre més técnica i dificultosa, per una Sant Silvestre per homes, com aquell que diu, i no planeta per fet temps i jiji jaja..... jejeje.  La veritat és que suposo que la majoria hem optat per aquesta per la proximitat a casa i la menor quantitat de gent.  Jo també perquè és al meu nou poble i perquè tinc la meva marca personal dels 10Km aquí amb 40:56.

El circuit, el de sempre, amb pujades trencadores i baixades llargues.  Vaig quedar amb en Roger i varem sortir junts fins el primer km.  La resta, poca cosa a comentar.  Que cadascún d'ells comenti les seves sensacions.  Les meves són bones, perquè a pesar del temps, estic força content per com em trobo ara (amb manca d'entrenaments i competició i amb mal de tendons dels quadríceps).

Pos gral 451 temps 43:13m  Miki
Pos gral 465 temps 43:14m  Xavier Lafuerza
Pos gral 739 temps 46:13m  Roger Massana
Pos gral 766 temos 46:14m  Francisco Dominguez

Tingueu en compte que durant la cursa i desprès de la cursa no ens varem veure, per tant, tot i que els temps ho insinuin, no ha hagut cap "hachazo".    Al final , vaig esperar al Roger i ens varem desitjar Bon Any.

Apa doncs, fins la propera.

Miki.


3 comentarios:

XAVI OBIWAN dijo...

Por mi parte decidi probar Sant Cugat, por proximidad y por hacer una de las que no he probado todavia.

Quede con Paco en Molins, me paso a recoger y fuimos juntos, como ya he comentado no tenia experiencia en esta cursa y Paco durante el camino y el calentamiento me fue informando de que es lo que me encontraria por el camino, ya me advirtieron que no era una carrera facil, Francesc tambien me puso en antecedentes, creo que es dificil hacer marca en esta carrera y tiene mucho merito Miki que es donde tiene su MPV.

Del resultado no me puedo quejar despues de estar seis dias con un gripazo.

Felicidades a todos los Comekm por los resultados en esta carrera aunque no nos vimos la mitad, y mas felicidades todavia para la gente de BCN que hicieron unos tiempos impresionantes.

Salut y km

Xavi

Ivan dijo...

Hola a todos.

no soys ni los primeros ni los ultimos que hablais de la dificultat de la de Santcugat.

Supongo que se volverà una carrera de esas chulas no por la posibilidad de hacer marca, sino por disfrutar de un recorrido variado.

Como pasaba en Molins antes de cambiar al recorrido de una sola vuelta.

En fin Saludos a todos.

Oliver dijo...

Hola Miki y los demas que habeis estado en Sant. Cugat,

enorabuena por hacerla, que estar nos es poco, lo mas importante es disfrutar de nuestra aficion, da igual a que velocidad.
Yo ahora cuando nazca mi pequeña Sophie me quedare un tiempo sin cursas.

Miki, si mi mujer no se pone de parto hoy, el sabado o domingo hago la Mitja de Sitges, nos vemos.

Força Comekm,

Oliver