martes, junio 29, 2010

CURSA DE BARBERÁ DEL VALLÉS 27-6-2010

Aquest passat 27 juny es va cel.lebar la cursa de Barberá del Vallés sobre un recorregur de 5 kms., com a representants dels comeKM vem anar el gran Tao, el petit Miki i jo mateix. Sobare les 8:15 sortim, aparquem amb tranquilitat i anem a recollir els pitralls.
El circuít surt de les pistes d’atletisme després de donar una volta i mitja sortim al carrer i trobo que es un recorregut molt compençat (pujadeta i tot seguit baixes)i et creues varies vegades amb els corredors, donent la sortida i com sempre el Tao al capdavant i a distància el Miki i jo junts i junts a la pujada passo a la baixada canviem, ens creuem al Tao FORÇA, FORÇA, i a continuación dic ara força per a mi i deixo al Miki em trobo bé pot ser em falta velocitat pero … vaig apretant aprofito la pujada i apreto més a la baixada ja que sé que m’empaiten i per fí ja está anem a les dutxes amb una calda terrible i a veure els resultats:

33 – Tao – 17:53 a 3:35 el km.
94 – Francesc – 20:08 a 4:02 el km.
106 – Miki – 20:39 a 4:08 el km.

Com es habitual “que grande eres Tao” va fer marca amb el seu 2on. 5000. Aupa i fel.licitats

El Miki prou bé li va anar, bon temps diu una mica mes que a la da la Diagonal pero el circuít diferent, molt bé tio.

I jo després de estar un temporada intentat mantenint el que podia no em puc queixar quedant el 4rt. de la categoria a tan sols 1” de tenir copa que ho farem.

I aixó ja es el fí salutacions per a tothom.

Francesc.

2 comentarios:

Miki i Ana dijo...

Hola a tots,

A banda del que comenta el Francesc, destacar que la cursa va ser dura, no només per les pujadetes, sinó per la calor que feia. Una calor horrorosa.

En fi, bones sensacions per a tots i un dia agradable. Cursa plagada d'atletes coneguts per tots vosaltres i amb molt bones marques. Si mireu les classificacions veureu qui corria i quines marques han fet.

Content per la cursa, que la vaig fer perquè era curta i perquè estic mancat d'entrenaments de qualitat,però amoinat per la calor que farà aquest estiu. Crec que fins a St. Ramon no faré cap cursa més.

Felicitats al Tao pel seu "tiempazo" i al Francesc per la seva recuperació miraculosa en quant a rapidesa.

Apa doncs, una abraçada a tots.

Miki.

Jordi Isidro Llobet dijo...

Francesc, me n'alegro molt de la teva ràpida recuperació! A la Maquinista segur que et torno a tenir davant.
Tao, com sempre, donant canya. Aquesta temporada t'estàs sortint a les curses i n'estàs corrent moltes. Per alguna cosa ets el líder ComeKM a la lliga championchip.
Miki, ets el més crack de tots. Estás afrontant les curses dures i amb calor sense cap por. A poc que puguis tenir continuitat la temporada que ve em tornaràs a donar canya!

Visca ComeKM!!