lunes, mayo 04, 2009

CURSA DEL PAPIOL 2009



Hola a tots!!!!!

Aquest passat divendres dia 1 vem anar l’Oli, Antonio, José Mº, Miki, Jordi i jo a la Cursa de montanya del Papiol, circuit de dues voltes i 10 i …. A les 9:15 vem surtir del lloc habitual, un mati gris i plujós arribem al Papiol recollim els pitralls, anem a escalfar una miqueta s’acosta el moment de la sortida i fem un simulacre aquesta no es valida ja avisaran de nou. Al cap d’una estoneta tornem i sortida bona i ja tot seguit pujem la primera rampa la gent bufa arribem adalt i per no perdra la norma sabeu a qui veig? la resposta es el Miki perque sapigui que passo li dic vinga anem (aixins sap que l’hi passat ja. Ja. Je.) segueixo i pensava avui aquest circuit no es el meu. Intento esquivar gent, fang , aigua, etc.. amb aquestes veig per endevant a l’Antonio pujo una miqueta el ritme, pero desapareix per una baixada i a la mica el veig pujant i dic per ell el passo a la primera volta i vaig pensar ara per l’Oli pero el circuit estava cada vegada pitjor; em miro les sabatilles oh!!!! eran blanques com els mitjons i un vendatge que duc i semblo l’home de fang i com ja estava fins els pebrots dic Francesc, tranqui, pero aixo dura poc passat un revolt comença a pujar i jo torno a apretar i dic ara fins el final veig la meta i els crits de la nostra afició i ja está.

Després una dutxa que casi no sortia aigua i jo cada vegade treïa mes terra de tot arreu per fí ja vestit i elegant amb el xandall que per cert es de color vermell pregunto podria ser blau no?? Bé el que anem miro les llistes i soc el primer de la categoria ohhhh. que bé al veure la tarima el primer que vaig pensar i com pujo jo el podium era molt alt, em cridant faig un salt hi també ho vaig aconseguir hem fant entrega de la fabulosa copa de platí amb incrustacions de pedres precioses i taques de fang del Papiol. Miki la deixare de diposit al Banc de Sabadell

Per acabar Antonio ja. Je, ji…… fins la propera, Oli el deseo que pediste fue duro pero ….(que llueva, mucho barro y sobre todo que el Madrid pierda) se realizo por pelos me ganaste pero…. De todas manera muchos besitos, el Jordi com va disfruta el tio, José Mª. com sempre en la seva línia i el que faltava per el duro Miki “el gran” que xulos que som tots plegats”

Oli ja esta hecha la crónica.

I petonets per el grup d’animadors Ana, mare Miki, Mari i familia José Mª. i també per els que no veu pogué estar.

Adeu

Francesc.








4 comentarios:

Antonio Moreno dijo...

Francesc valla carrera más cochina, llegamos todos con la espalda enguarretá, y tú con tus bambas blancas de los domingos.
Yo disfruté muchísimo, hacía tiempo que no corría la cursa de Papiol y tenía el mono. No estaba en mi mejor momento de forma, me salió una segunda parte muy floja, e incluso llegue a mirar hacia atrás, temiendo que me adelantara también mi hermano.
Oli un monstruo, como se alejaba el jabato, Francesc también se escapó por los pelos, casi un minuto, Jordi, una marca perfecta, Miki progresando como es habitual en él últimamente, y mi hermano metiéndome el miedo en el cuerpo, presión sicológica.
En definitiva un grupo de amigos enguarrandose y pasando un buen rato.

Força comeKms.

Jordi Isidro Llobet dijo...

Hola a tots!!

La veritat que va ser una cursa molt divertida (tot i el fang). Des d'aquí donar les g`racies a Jose Mª que em va informar d'aquesta cursa que no coneixia.
El dia va començar plujós, però després de no haver corregut la milla Sagrada Famñilia per la pluja ja podia pedregar que aquesta no me la saltava. Ens vam trobar a Molins tots els ComeKM i en mMki i Jose Mª em van explicar durant el trajecte fins al Papiol com era el circuit (i la veritat es que em van acollonir bastant) i em va anar molt bé per no sortir com un desesperat i fer la segona volta arrossegant-me.
Durant la cursa vam tenir tot el fang que vam voler, Miki em va fer de gps durant la primera volta (xavalote recupera't que vull tornar a competir contra tu d'igual a igual!!), just a l'acabar la 1a volta vaig enganxar a Jose Mª que em va donar ànims per al mur que hi havia a l'inici (aquest cop vaig arribar jo davant, però no crec que passi gaires vegades més aquesta temporada...). Vaig patir bastant durant la segona volta, però per sort vaig arribar a meta. Molt enfangat, però molt content.

L'Oliver a qui ja li poden posar fang que va sempre com una bala, el Francesc el nostre supercampió veterà i l'Antonio que va tenir problemes a la cama (que vagi bé el fisio!!) van anar com motos!!

Ens veiem a la propera!!!

Anónimo dijo...

La verdad es que esta cursa cada vez me gusta más, ahora mismo ocupa el número uno de mi ránking personal, y no precisamente por la ducha generosa que nos dimos al final, si no, por el circuito, por el ambiente, porque no va mucha gente y se puede correr a gusto, porque es donde entrenamos habitualmente, por la butifarra, y a parte de muchas más cosas, porque de tres veces que he participado ha llovido dos, y el correr fresquito y en el barro, ha sido una verdadera gozada, y no soy masoca. Mientras corría me acordaba de nuestro corresponsal en las islas británicas, resbalón, intentar pisar firme, una odisea.
La cursa en general me fue bien, Jordi me pasó justo en la mitad de cursa, y al animarlo, ¡Red Bull te da alas¡, no sé qué paso pero el tío empezó a poner distancia, y a pesar de que en el segundo descenso, lanzado como nuestro querido rey de los descensos, Oliver, nos ha enseñado, en un intento de pillar a Jordi, me entró un dolor, flato, debajo de las costillas, que ni apretando, como me enseño Miki, se iba, tuve que parar y eso de saber que vas bien, que las piernas responden y no poder correr, y que te pasen, eso jo… Al final llegue a meta sólo un minuto peor que el año pasado. Y aún así, estoy contentísimo, porque las sensaciones fueron geniales.
La meva més gran enhorabona a Jordi, que sempre me’l creuo a les curses i sempre em deia tira, tira, doncs mira, ara has sigut tu el que m’has avançat i has tirat, tirat, impossible d’agafar-te. T’ha sortit una molt bona cursa, i cada cursa estàs millor, no se, però no fan més que sortir-me objectius.
Enhorabona també al Maraton-Men, un dels cors d’aquest equip, el Francesc, primer de la seva categoria, com sempre profeta a la teva terra.
Oliver, una máquina, que aún parándose tres veces, está cogiendo el relevo de Pedrito, y se está acostumbrando a quedar primero del equipo, esto promete.
Antonio, que por fin ha podido volver a disputar una cursa del Papiol, y cómo es posible que sigues pensando en que te puedo pillar, vamos ni aunque fueras en muletas. Ahora como algún día te tenga a tiro, ya puedes correr.
Miki, está acabando flojillo su temporada, pero aún así, sigue batiendo todos sus tiempos del año pasado, yo sí que iba mirando para atrás pensando en que me cogías, porque entre otras cosas esta temporada ya lo has hecho más de una vez.

Bueno compañeros, nos salió un pedazo de cursa, el año que viene tenemos que ser más, un saludo.

Força ComeKMs

Oliver dijo...

Buenas Señoras y Señoritas,

el miércoles anterior a la cursa cuando le dimos una vuelta al circuito, pensaba que el circuito me era favorable por la larga bajada que tiene, pero no tuve en cuenta las subidas corriendo a todo pulmón. Ha sido una cursa realmente dura e intensa, la primera vuelta se me hizo larga pero con buenas sensaciones y ritmo,pero el ultimo tramo de subida,se mizo duro y en cuanto lo has superado tienes la rampa del comienzo para repetir. Me acorde de las palabras,de José María y Miki antes de salir que me explicaban como pesan las piernas después de la primera vuelta. Cogí un buen ritmo después de salir, pasando Antonio en los primoros 2 kms creo. Pude aprovechar bien las bajadas, alcanzando a los que me ganaban metros en las subidas, pero como digo la segunda vuelta aunque se me hizo mas corta sufrí mucho. A tal punto que me tuve que parar 3 veces en el tramo final, mirando luego la clasificacion con los que iba durante toda la segunda vuelta esto supuso 26 segundos.
Han salido las fotos oficiales de la cursa y me han cogido una foto donde se me ve lo que había pasado al cruzar la meta.

Antonio eres un crack, si entrenase la cantidad que entrenas tu, quedaría almenos 3 min por detrás de ti, tienes un fondo asombroso. Miki estas mejorando sin poder estar a tope, en cuanto te acompañen las circunstancias darás otro salto en tus marcas. José María como has disfrutado esta cursa, eh, tener las sensaciones que ha descrito es la mejor recompensa y decirte que de Pedro estoy a años luz.
Jordi realmente me has sorprendido y parece que las subidas te van, como ya demostraste en La Llagosta, enhorabuena y a seguir asi, a ver si espabila Miki.
Francesc, tu también me has sorprendido, pero no en la cursa donde te estuve vigilando desde las alturas, si no que hayas escrito la crónica y tan rápido. Eres el Nr. 1 de Papiol, felicidades por la "clasi", otro trofeo a las vitrinas y quizás en seco te tendría que haber vigilado mas y que sepas que me has hecho correr.

Deciros que he disfrutado mucho de la carrera a pesar del sufrimiento y que el año que viene repito.

También quiero deciros que ya estoy inscrito en la cursa Delta del Prat y en Pineda de Mar, a ver si me acompaña alguien, en Pineda ya se que si. Y si no hacemos nuestra cursa el 17/05 iré a Cerdanyola, ya que son 13,6 km y esto me da buena espina aunque sea de montaña.

Muchos besitos y felicidades por estar en Roma, capullines.

Haaaalaaaa Cooomeeekaaameee!

Oliver