martes, noviembre 16, 2010

mitja marato Castellbisbal

Jo parlaré de la mitja de Castellbisbal en la que també vem estar representats. M'aixeco a les 7 faig totes les coses que tinc de fer que son moltes i a les 8,30 hem quedat amb al Tao, anem a recollir els pitralls, ens canviem i a escalfar allá estan el Franz i el Javi (diesel) la temperatura es bona, escalfem una estona i anem a la sortida, a les 10 sortim i aviat començan les primeres pujades, jo a la meva bola, per els carrers estem animats per les families Tao i diesel. Per fí ja estem a la carretera de baixada al Pupinet, vaig comoda, faltant poc per arribar el gir, vaig pendent de veure al tao, al veig, el crido. va força bé, ja estic abaix i començo a pujar vaig amb un de la penya de Badalona, em cridant es el diesel, després el Franz. I amb aquestes nosaltres anem xerrant , ens passant uns quants i en diu el company estem perdent força, li dic d'aixó res, apretem pero es queda, segueixo ja esta, atrapo a tots els que hans passat, seguim pujant,i tornem a estar al pople aqui tornem a tenir els nostres fans, tenim una baixadeta i tot seguit ja comença la part mes dura de la cursa, a mi em fa el basso mal pero no vui pensar-hi, ja baixa el primer, es el Benito Ojeda, uns quants mes i per fí veig a la figura baixa el tao i va molt bé ens xoquem les mans i seguim, per fi arribo al cim i baixem procuro no em passi ningú i aixins es jo pensava amb al final una rotonda que sempre s'em travessa faltant uns 800 mts. pero hem dic si ja hi soc, aguanta i per fi entro en meta aquest any no hi patit tant i allá em trobo al campió tao tot feliç i esta força bé i un temps "que quita el moco" ens anem a les dutxes i esperem el lliurament de copes que era un trofeig de vidre guapissim.
I per acavar els temps van ser

Pos. 17 - tao . 1:23:55 (baixa quasi 2' de l'any passat)
Pos. 63 - Francesc - 1:30:55
Pos. 98 - Javi - 1:34:23
Pos. 179 - Franz - 1:37:00
Fel.licitats a tots, també els del cross i per els de la Behobia.

Francesc.

2 comentarios:

rusas solteras dijo...

Le deseo los éxitos.

carlos(tao) dijo...

Pero esto que es???que estaís intentando animar el blog.Bueno ya intentare hacer algun comentario más...lo que pasa que estoy superrr pillado de tiempo,me falta aunque con esto de las rusas le voy a echar un vistazo más amenudo.
Vosotros si que sabeis estar en la onda.
Un saludo.
carlos