jueves, diciembre 01, 2011

88a Jean Bouin

Pels "asfalterus" l'última setmana de novembre significa Jean Bouin. Des de fa uns dies no m'estic trobant tant bé com m'agradaria,però no és excusa per no ser ambiciós.
Durant l'escalfament em trobo al Tao, Francesc, Javi, Miki i Oliver. Més tard, en els primers km també vaig veure al Joan.
Durant el primer km em trobo amb molt de trànsit, com sempre, però ha em va bé per no sortir massa ràpid. Els problemes comencen ja cap al km 2 quan se'm carrega el tibial esquerre i em va molestant sempre que la carretera fa lleugera pujada. Avui tocarà patir. En alguns moments veig al Javi de lluny, però ni em plantejo intentar acostar-me amb ell. Cap al km 6 m'avança el Miki i tots dos avancem a l'Oliver. Vol baixar de 42' i amb els ritmes que duu segur que ho logra. Intento enganxar-me amb ell, però porta una maxa més que jo. El Javi segueix a distància, però encara és a vista.
Al km 7 comença ja la pujada. Quan la carretera puja és quan el tibial em deixa de fer mal i puc posar més ritme. A mig paral·lel enganxo al Miki, que ja segur que consegueix el seu objectiu. El carrer Lleida se'm fa dur, però després tot és baixada (i a més coneguda, molts entrenaments els acabo igual que el final de la Jean Bouin). A l'arribada 40:57, just enganxat al Javi. Molt content del resultat, però conscient que he perdut una bona oportunitat per fer una bona marca si m'hagués trobat millor.
Com ja es va veure a Molins, aquesta temporada serà molt igualada per molts de nosaltres. Tot i haver fet un bon temps al Javi ja li he vist el cul durant tota la cursa, i el Miki també ha estat per davant bastant avançada la cursa. Ens divertirem!!

D'aquesta cursa em quedo amb 2 coses. El retorn del Miki als temps que es mereix ser després del calvari del mal d'esquena i també poder tornar a compartir curses amb l'Oliver, que d'aquí 4 dies tornarà a estar als nivells de fa 2 anys.

Aquí van els nostres resultats:

111 Tao 36:34 - 36:38
478 Francesc 40:38 - 40:12
607 Javi 41:25 - 40:57
609 Jordi 41:25 - 40:57
668 Miki 41:47 - 41:20
891 Oliver 43:09 - 43:04
1386 Joan 45:30 - 45:10

Visca ComeKM!!!!!

Jordi

4 comentarios:

Miki i Ana dijo...

Hola a tots-

Bonica crònica. Rés més lluny que la realitat. Em trobo força bé, tot i que a vegades em fa mal tot, esquena inclosa, i no entreno massa regularment (igual és el secret: descansar).

Tinc bones sensacions i no se com estaré demà però avui em veig en cor de fer marca personal als 10KM aquesta temporada. M'ho deixo per Sant Antoni i, si no, ja arribarà.

Estic disfrutant molt aquesta temporada perquè em prenc les curses amb una altra filosofia, en faig poques i selectives. És un tema mental. Positivitat.

La resta de ComeKms esteu en bona linia i també superant marques personals. Potser serà una temporada bona per molts de nosaltres. Aprofitem-la que en ve una de bona i dos de dolentes (parlo per mi...bé una de bona i 4 de dolentes).

Una abraçada a tots.

Oliver dijo...

Hola todos,

como dice Jordi la Jean Bouin es todo un clasico que me trae muchos buenos recuerdos, estoy contento de haberla corrido.
No se porque, pero me posicionaron para la salida en el primer cajon y tras perder a Tao de vista antes de salir, dieron el pistoletazo. El ambiente y mi exceso de confianza me hicieron olvidar con la precaucion que queria salir y empeze a todo trapo haciendo el primer km a 3.33 y llegando al
2ndo en 7.10, entrando ya en Gran Via reduci ritmo, pero tirando a ritmo exigente. Asi llegue al km 5 a 20.14 y a partir de ahi se me fueron las fuerzas y fui reduciendo progresivamente mi ritmo. 1ero me paso Francesc, luego Diesel a continuacion creo que Miki y luego Jordi. Estuve tentando cada vez a intentar engancharme a su ritmo, pero me acorde que aun quedaba el Paral.l y la calle Lleida. Habiendo reducido ritmo llegue bien a la fuente magica y a partir de ahi acelerando hasta entrar en Maria Cristina hasta el sprint.
Al final 43:04 me coincide el tiempo chip con mi crono.
Esperaba estar algo mejor, pero al final estoy contento y despues de ver como tenia el lunes, martes las piernas cargadas mas aun. Me quedan kms por acumular me falta fuerza, que solo me duro hasta el km 6. Para la proxima que ya seguro sera Sant Antoni me marco como objetivo estar por debajo de 41.
Los demas ya veis estan en forma y haciendo buenos tiempos, Tao igualando marca incluso con molestias, esta en muy buena forma ya a principio de la temporada. Miki haciendo su
2ndo mejor tiempo tambien va a mas. Francesc en su linea nunca se sabe comos esta y Diesel y Jordi en buenas condiciones.

Espero que todos cuenten sus sensaciones.

Pero esperad, resulta que habia otro ComeKM camuflado como "Comekilometros" que se llama
Enrique Santamaria, lo conocereis quizas de los miercoles y ha hecho un tiempo de 34:45, una maquina.Lo salude antes de salir porque me encontre su hemano que es un amigo y vecino y me lo presento.

Bueno chicos, hasta pronto,

Oliver

Ivan dijo...

Enhorabuena!
Ya veo que aquí quien no corre vuela! ppios de diciembre y en el top de forma!
Ya tengo ganas de poder ir a hacer series y así animarme un poco más porque con mis horarios laborales fatales siempre estoy corriendo sólo y no es lo mismo...
Nos vemos en breve!
Iván Martínez

javi "sr. DIESEL" dijo...

Hola a tod@s, como dicen, más vale tarde que nunca.
La cursa me gustó, no la habia hecho nunca y acabé con buenas sensaciones.Si me descuido un poco , como podeis ver por los tiempos, me pillan, ya que venian pisandome los talones, Jordi y Miki, pero lo siento chavales esta vez no pudo ser, ja, ja....
Bueno, aqui dejo mi granito de arena.
Un saludo a tod@s y nos vemos.
Javi