lunes, enero 31, 2011

Mitja de Barcelona (30-01-2011)

Hi ha curses que les tens marcades al calendari. Saps que has de fer marca i que has d'arriscar. Saps que és el dia i que no posts deixar-lo escapar.
Aquesta és la sensació que tenia abans de la mitja de Barcelona. Quan parlava amb coneguts abans de la cursa ja els deia que era el dia de baixar d' 1h30'. Alguns comentaven que podia ploure. Ja pot ploure tant com vulgui, és el dia de rebentar el crono.
Mentre escalfava em vaig trobar a l'Ivan. Em va dir que estava una mica tocat i que havia pensat que feina més fred i s'havia portat les malles. Vem estirar junts un moment, però jo em vaig anar a colocar al calaix de sortida d'hora. No volia trovar-me molt de trànsit, sobretot a les Rambles.
Enre el km 1 i 2 em va enganxar el Jose Mª, vam parlar un moment i després tots dos vem fer la nostra cursa. Anaven passant els km i m'anava trobant bé, els anava fent entre 4'10'' i 4'15''. Al km 7 vaig rebre els ànims dels meus pares i de l'Adela, després els tornaria a trobar al km 12 i a la meta. I a partir del km 8 tromba d'aigua! Per sort, només van ser 2km, després va seguir plovent, però menys. Cap al km 15 ja veia que baixar de la marca estava molt a prop, fins i tot podia arribar a baixar de 1h29', però calia no punxar, les forces ja començaven a anar justes.
Els km del 19 al 20 sem van fer molt durs. El ritme del principi em va passar factura, però ja no quedava res i havia de lluitar. La recta final va ser brutal, em van passar pel cap tots els entrenaments durs, tots els ànims de l'entorn i només tenia ganes de cel·lebrar la nova marca: 1h28'22''. Ni en les meves previsions més optimistes podia imaginar-ho.
Només arribar li vaig escriure un missatge a l'Albert. Volia compartir quan abans millor amb ell la marca.

Aquí van els resultats de la resta d'expedició ComeKM. No us vaig poder veure al final, però quines marques!!

169 Juan Carlos Blanco Serapio 01:19:17
190 Ivan Martínez López 01:19:55
501 Ivan Coronas 01:25:16
538 Francesc Miquel Muñoz Guirao 01:25:41
782 Jordi Isidro Llobet 01:28:22
1167 José María Moreno Muñoz 01:31:16
2246 Carlos Pazos Alonso 01:38:07

Visca ComeKM!!!!

Jordi

8 comentarios:

Helena dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Helena dijo...

Hola Jordi,
Gràcies per la teva crònica! És molt maca i a més molt útil de cara a elaborar la classificació ComeKM
Una abraçada a tots i enhorabona per aquests temps!
Lna

Anónimo dijo...

Hola a tots aquesta cursa jo crec que será recordada per tots ja que van sortir uns temps que pera la gran majoria van ser les seves marques i per tant fel.licitar a tots a l'Ivan M. que cada mitja esta millorant a l'Iván C. quin carreron ja ha fet marca en 10 i mitja, ja hem presiona, el Jordi al final ha aconseguit el que volia, el José Mª. després de la lesió les curses que ha fet prou bé que han estat, el Carlos per fí s'ha llençat i tio ets un crack, jo no hem puc queixar per no esta finet del tot pero ... també parlar de l'Angel Vidal vem anar una estona junts i al final li va sortir la un carrerón i molt bona marca (la seva millor) i finalment fel.licitar al Tao el "Gran Tao" la setmana passada va fer el seu millor temps en 10 km. i ahir va superar el seu temps de la mitja la propera???... ja ho saps.

Molts petonets per a tots

Francesc

FRAN dijo...

Como siempre unas maquinas, siento envidia sana, cuando leo las crónicas, aqui sentadito y calentito pero correrlas.........hacia frio, no????? jejeje. Bueno lo dicho enhorabuena a todos, y haber si el resi hace la suya del cross que creo que estubo potente.....

UN SALUDO Y.....A CASCARLA.

FRAN

Anónimo dijo...

Hola Jordi, perdona que hagi trigat tant em comentar-te la teva crònica, la veritat és que he tingut ganes de felicitar-te des del Diumenge, però ha sigut complicat.

Enhorabona, has fet una cursa increïble, a més amb la il•lusió que l’has aconseguit. Ens varem veure al pràcticament 1-2 kms però et vaig veure molt concentrat i solament vaig voler saludar-te, ara ja es veia que l’aconseguiries anaves molt fort.

Bueno, felicidades a todos los que continúan cursa tras cursa batiendo sus records y a los que cursa tras cursa, pueden participar manteniendo sus tiempos que también es todo un premio.

Felicidades al Presi por su increíble cros, aunque prefiero que lo explique el mismo.

Un saludo, ComeKMs.

javi "sr. DIESEL" dijo...

Hola a tod@s:
Felicidades a todos por estos tiempos que son una pasada, esto nos hace más grandes de lo que somos.Jordi esto era de esperar ,ya te lo dije en el Puigmadrona ,!hay que arriesgar¡.
Bueno espero estar a la altura de este club en la mitja de Gava.
Un saludo y nos vemos....

Antonio Moreno dijo...

Si mi hermano ha tardado, lo mío está fuera de definición. La verdad que me he alegrado mucho al leer tu crónica, pues me has hecho revivir los momentos buenos que nos da esto del fondo, que está muy al fondo y hay que buscarlo, pelearlo y conservarlo. En hora buena Jordi, lo nuestro es una afición de lo más profesional, quiero decir que se nota que nos lo tomamos a pecho.
Tao creo que también es tu marca, confírmamelo si puedes, yo ya te pillaré cuando seas viejo, a no ser que te vuelvas calvo y chiquitito, entonces me costará un poquito más.
Iván Martínez te veo muy en forma, estamos haciendo un equipo que da miedo.
Iván Coronas, muy buena marca se veía por tus entrenos que puedes hacer esas marcas y tiempo al tiempo.
Francesc sin palabras, un monstruo de….
José María increíble tu recuperación y progresión.
Carlos, muy bien chaval, tú también te llevaste una buena alegría, a ver cuando podemos coincidir y nos echamos unos kilómetros.
Força ComeKms.
(Felicidades a Pedro por su pedazo de Cross, me estoy perdiendo los mejores, pero aunque no esté físicamente tu sabes que el cariño es el mismo, como dice PEPILLO)

Anónimo dijo...

Hola!

Felicidades a todos por las marcas y por las sensaciones. Ya veo que a algunos se os va a tener que dar de comer a parte... ¡menudo nivel!

Por cierto, con estas últimas carreras el equipo ha subido mucho e la Lliga Internet... a ver si seguimos con la racha!

Un abrazo,
Pedro López Muñoz