martes, diciembre 21, 2010

Mitja Vilanova 2010

Aquest diumenge tocava la mitja de Vilanova. M'havia apuntat gairebé a l'últim moment i no tenia molt clar com anirien les coses. L'objectiu inicial era fer un temps similar a l'any passat (1h34).
A l'arribar a Vilanova em trobo al Tao i al Francesc i comentem la pluja que ens va caure l'any passat, sembla que aquest any aguantara el temps. Em poso a escalfar, però em costa per que fa bastant de fred.
Em coloco a la sortida i intento sortir calmat, però les ganes em poden, tot i això afluixo una mica que la cursa és molt llarga. Cap al km 2 s'em carrega el tibial, no he escalfat bé, tinc la esperança que quan s'escalfi em deixi de fer mal. Per sort és així i cap al km 5 ja puc córrer normal. Els km van passant i vaig mantenint un ritme de 4:20-4:30 més o menys. A partir del km 16 comença a haver algunes rampes dures que em fan patir, per sort també hi ha baixades per recuperar. Mirant el crono crec que poc estar per 1h32, però no em puc adormir. L'últim km, en pujada, se'm fa llarg, però he de mantenir el ritme, total, pel que queda...

Arribo en 1h32:15, la meva millor marca fins ara i molt millor del que m'esperava abans de sortir. A veure si aquesta temporada logro baixar d'1h30...

A l'acabar vaig anar a canviar-me ràpid per que m'estava referdant. No vaig veure ni al Tao ni al Francesc després de la cursa, ja explicaran les seves sensacions.

Tao 1h22:15
Francesc 1h28:34
Jordi 1h32:15

Visca ComeKM!!!

Jordi

2 comentarios:

Antonio Moreno dijo...

Mi más sincera admiración por los chicos de la Maratón, aunque habéis hecho la mitad sabemos que vuestro objetivo es la Maratón, Jordi no sé si este año lo quiere intentar, todo es tener tiempo y proponérselo, yo este año veo que se me escapa otra vez la oportunidad, pero nunca tiro la toalla, hay más días que ollas y mas Maratones que…… cebollas, lo digo porque arrima.
Te veo muy bien Jordi, yo estoy seguro que en breve bajaras de 1:30, quizás en una más plana, Força chavales y a seguir peleando.

tao dijo...

Buenas noches,una media que no lo tenia claro si hacer o no,hoy pensaba que si, mañana que no,y al final nos apuntamos Paco y yo a ultima hora.
Referente a la cursa,no tenia muy claro que hacer,pensaba ir más tranquilito la primera parte y me encontre con una chica que es una maquina(1:16 en mataro)y decidi ir con ella,iba tranquila,le pregunto que hacia y me dijo que iba a entrenar y que los ultimos km apretaria si podia(pudo y sobrada a partir del 17km),pues bueno con ella,me encuentro con el Marc Domenech sobre el km 6 atandose la bamba,le pasamos y 500 mts más alla nos pasa ,le digo"llevas las bamba desatada ,el ni caso se pego toda la cursa así y el tio hizo (1.21,parandose y con los cordones.......
Continuando conmigo me encontré bien,los pasos des 10km y de la alfombra del 16.5km fueron igual,casi en los segundos pero con muchas mejores sensaciones,al final sufrí un poco a partir del 19.5 que se vuelve para arriba,y la verdad no la recordaba tan larga.
Al final baje 20 segundos del año pasado,pero me quedo con esas mejores sensaciones.
Referente al Jordi te vi en varias ocasiones y te vi muy suelto y muy buen ritmo.
Que decir de Francesc,el tio lo vi igual al principio que al final,es decir, a 4 poco y hablando...es una máquina,y por cierto con 1º de su categoria.
Felicidades.