martes, mayo 22, 2012

Delta Prat - 20/05/2012

El dia no començava massa bé. Havia estat plovent tota la nit i encara plovia. Quan anava cap a recollir el dorsal em preguntava que feia pel carrer amb la que estava caient i no al llit.
A l'arribar a les pistes em trobo a l'Oli. Tots dos comentem com està el dia de lleig per còrrer. Ja vam tenir pluja per la cursa de l'Hospitalet i semblava que en tornariem a tenir. Però 30' abans de la sortida va deixar de ploure i vam poder ecalfar i córrer tranquils.
Vaig decidir tornar a córrer per sensacions, tal i com vag fer a Hospitalet, només mirant el crono al km 5 i potser en algun km més cap al final, però aquesta vegada el resultat no va ser el que esperava. Al km 5 ja vaig passar amb 20:22, quan volia baixar de 40, però em vaig enganxar a un grupet bo i fins al km 8 vaig anar a un bon ritme. Al km 8 les cames van dir que ja n'hi havia prou i vaig haver d'afluixar. Vaig acabar en 41:49, molt lluny del resultat que esperava. Segurament les poques ganes que tenia de córrer per la pluja d'abans, parts del circuit amb fang, i alguna coseta més va acabar afectant.
Ara toca pensar en Can Mercader el proper diumenge i per mi la temporada ja s'haurà acabat.

Ens veiem per l'Esportíssim!!

Visca ComeKM!!

Resultats:
Xavi - T.Oficial:37'50'' - T.Real:37'46''
Oli - T. Oficial: 39'06'' -  T.Real: 39'02''
Jordi T. Oficial: 41'09'' -  T.Real: 41'01''

3 comentarios:

Oliver dijo...

Hola chicas,

la verdad que cuando me levante a las 6.00 h de la mañana, pense "para que me habre apuntado".

Aparte de la lluvia, esa semana solo habia podido salir por motivos profesionales el lunes y ya luego tambien sali el sabado por la mañana, para que no me pillase la cursa demasiado oxidado.

Me habia acostado toda la semana tarde y habia tenido un viaje a Irun y estaba bastante cansado, ademas de fumar como un carretero.

Bueno al final me decidi de ir y la verdad que teniendo en cuenta la preparacion y condiciones climatologicas estoy conento con el resultado. La primera parte la hice a mas ritmo y a partir de aqui tuve que bajar, pero fue una autodosificacion, llegando bien a meta.

Jordi, seguro que este domingo te sale mejor cursa, como dices no fue facil con el barro y ciertas curvas de 180 grados con el suelo mojado.

Pero deciros que fuimos 3 Comekm´s, Jordi no lo sabe, pero hemos fichado a mi compañero de entrenos Xavier Martinez y ya es oficielmente ComeKm.
Ya lo conocereis, porque va a casi cusa por semana. El domingo hizo un tiempo de 37:46, va como una moto y por el tiempo que lleva haciendo cursas tiene mucho margen de mejora.

Besitos y força ComeKM,

Oliver

Xavi Martínez dijo...

Hola COME KM's

Vull presentarme oficialment, soc el Xavi Martínez, el nou ComeKm. Espero participar en moltes curses al vostre costat o, si mes no, per davant(jeje..es conya).

A la XIII Cursa Delta Prat de 10 km, tal i com ha dit l'Oliver i el Jordi va fer un temps que no va convidar a correr però, tot sigui dit, que va sortir una mica el sol i va compensar la pluja previa. Va ser una cursa per apendre a controlar condicions adberses. Tot i que no vull pensar com debia estar la cosa per aquells que vau anar a Collserola.

En el meu cas, m'havia pres aquesta cursa com un punt de millora i un petit test per a saber com estic.

La veritat es que va anar força bé tenint en compte que anava fluix de ventre.

Inicialment vaig començar la cursa a un ritme alt (Km 1:3,27) per agafar posició però, rapidament, vaig ajustarme a temps mes convenients a les meves condicions per a fer els 10 amb garanties, sense apretar en accés i passant el km 5 en 18:48, posició 59.

A partir d'allá, vaig augmentar ritme al kilometre remontant fins a la posició 46 i fer un temps final de 37:46. Va agradarme molt l'entrada final a les pistes amb una gran afició que va esperonarme per fer un últim kilometre a 3:35.

Espero trobaros a les curses de Granollers, Pineda o Templers.

Salutacions companys.

Xavi

Jordi Isidro Llobet dijo...

Ostres Xavi, no savia que ets ja del grup.
Benvingut!!