domingo, septiembre 25, 2011

Cursa de la Mercè - 18/09/11

Dia 18 de setembre, cursa de la Mercè, primer gran test per saber de veritat en quin estat de forma estic. Objectiu inicial baixar de 43. Ho veig factible, però crec que tocarà patir.Segons la previsió del temps havia de ploure. Pluja no en vem veure i calor en vem passar bastant (no tanc com a Viladecans, per sort!).
Ens trobem escalfant el Tao, el Javi, el Carlos, el Francesc, el José Luis i jo. Bon grup! Escalfem una mica i cadascú al seu calaix. Sortida multidudinària, però sense massa problemes. Primer km en 4:12 (comecem bé); entre el segon i el quart en 4:06-4:10. Les sensacions són bones, vaig una mica més ràpid del que havia pensat. Espero no rebentar. Passo el 5 amb 20:38. El sub 43 ja no el tinc ni al cap, ara ja penso en baixar de 42', tot i que encara queda el carrer sepúlveda i el paral·lel. Passen els km i vaig bé, la pujadeta fina per sepúlveda se'm atravessa, però només queden 2km i toca patir. Baixada i pujada al paral·lel, apretada a la recta final i 41:28! Semnbla que estic millor de forma del que m'esperava. Aquesta temporada promet!



Aquí el resultats de l'expedició ComeKM:
Tao39:09
Francesc 40:50
Jordi 41:28
Javi 42:19
Carlos 43:50

Visca ComeKM!!!!!

Jordi

3 comentarios:

Pedro López dijo...

¡Felicidades por las marcas! Este año la temporada promete!

Jordi, casi has conseguido doblar en los dos parciales, lo que demuestra que estás en muy buen estado de forma!

Un abrazo

javi "sr. DIESEL" dijo...

Menos mal, que hay alguien que se preocupa por que no desapacezca el blog, gracias Jordi.
Aunque todo hay que decirlo, me engañó el Jordi. Antes de la cursa el tipico comentario, "tu que tiempo tienes pensado hacer..."yo, prepotente que estaba ese dia, le contesto, "intentaré bajar de 40m" y el me dice " con que baje de 43m ya estoy contento".Luego ya podeis ver los resultados, nada, en Molins, se prevee una gran lucha entre varios rivales, que rondamos estos tiempos.NOS VEMOSSSSS!!
Un saludo a tod@s.
Javi.

Antonio Moreno dijo...

Veo que comenzamos la temporada con buen ritmo y progresivamente. Cogiendo velocidad, sin nervios, y con conocimiento. Presiento que esta va ha ser una buena temporada.
Força ComeKms.