miércoles, septiembre 15, 2010

Cursa Viladecans

Viladecans ja s'ha convertit en un clàssic ComeKM de principi de temporada. I allà estavem el Jose María, l'Antonio, el Francesc, el Pedro,l'Ana i jo preparats per córrer i el Miki i l'Emma, l'Helena, l'Adela i més familiars preparats per animar-nos.
El dia no va començar gaire bé perqué només començar a escalfar em vaig torçar el turmell, per sort al tenir-lo calent no m'el notava gaire i no em va afectar per la cursa.
Li tenia moltes ganes a la cursa per que l'any passat no la vaig poder córrer per que estava malalt. Només començar em notava bé, així que vaig apretar. Als primers km em vaig trobar al Jose María i al Francesc. Em notava que anava una mica per sobre del meu ritme, sobretot pensant en les pujades, però tenia ganes de seguir tirant. La pujada de terra se'm va fer dura, però els km anaven passant, la pujada de ciment de després se'm va atravessar. Ara només quedava baixada. En una rotonda vaig veure a l'Antonio de luuny i ens vem saludar (vigila que et persegueixo!). Les forces ja m'anaven justes, recta final i aribo en 40:36. Molt content per les sensacions (sobretot després de sant Ramón).

Per la tarda, quan se m'va refredar el trumell anava cocejant, però amb gel i cremes màguiques en un parell de dies ja he pogut córrer i per la Mercè ja estaré a tope. Gràcies a tots per preocupar-vos durant la cursa!

Aquí estan el resultats ComeKM:

Pedro 36:08 (sense tenir les millors sensacions, però com sempre corrent com una llebre)
Antonio 40:15 (vinc perseguin-te!)
Jordi 40:36
Francesc 41:02 (2n de la categoria! ueeeeeee!!)
Jose María 43:46 (la temporada és molt llarga, espero verue't donat-me canya d'aquí a poc!)
Ana 1:06:11 (Supermamà que tot i els problemes ha millorat el crono de l'any passat)


Visca ComeKM!!!

Jordi

6 comentarios:

Pedro Parrilla dijo...

Esta cursa siempre me ha parecido muy dura, o quizás el año que la hize me lo pareció.
Para ser inicio de temporada, veo cronos muy buenos.
Yo como cada año corrí el cross de santa coloma de cervelló. Cuando tenga tiempo intetaré hacer la crónica.
Saludos
Pedro Parrilla

javi "sr. DIESEL" dijo...

Que biennnn,como empezais la temporada, (si es que acaba algun dia)que fuertes os veo.Bueno solo felicitaros y espero nos vayamos viendo en proximas cursas,yo, la proxima la Merçe.
Un saludo a tod@s.
Javi.

Pedro López dijo...

Home les sensacions no van ser les millors però tampoc em queixo!!! Estic força content de trobar-me bé i de poder començar la temporada amb tantes ganes... això si, em cal entrenar molt per tornar a estar al nivell de l'any passat...

En general trobo que els resultats són molt bons.

Ana moltes felicitats per baixar la teva marca. Vas per molt bon camí per aconseguir la fita de fer una mitja... això si, avisa'ns quan toqui que ja saps que ens agradaria poder fer-te costat!

El Jordi ja està consolidat dins del grup sub 40'. Va fer una cursa espectacular controlant al Francesc i a l'Antonio. Aquest any cauran molts records!

¡Antonio! Te veo como hacía tiempo que no te veía... y no por mis problemas de visión, jejejeje... Este año te veo con la alegría y las sensaciones de nuestros buenos años!

Esta vez parece que se te ha atragantado un poco la cursa José, pero yo te veo muy bien. Como me comentaste, me gustaría ver tus últimos 3 kilómetros, seguro que si hubieras estado toda la cursa como en el tramo final habrías mejorado tu marca en un buen pico. Igualmente el resultado es muy bueno!

I Francesc pel final... ens estàs mal acostumant! Una altre cursa i una altre copa i ja van... està clar qui és el crack de l'equip! A més, et vaig veure gaudir moltíssim durant tota la jornada.

Una abraçada,
fins la pròxima!
Pedro López Muñoz

Miki i Ana dijo...

Gràcies pels vostres comentaris d'ànim i moltes felicitats a tots.
La veritat és que vaig patir molt però que molt.
Sou uns craks autèntics i us admiro moltissim.
Tinc ganes de compartir amb vosaltres una bona notícia: La Cristi torna a estar animada per fer curses i em sembla a mi, que donarà molta canya.
Petons,
Ana.

Anónimo dijo...

Molt bona cursa, estic molt content pels resultats de tots, inclòs jo mateix, ja que vaig millorar el meu temps de l’any passat.

Però m’agradaria fer especial menció a l’Ana, que com be diu el Pedro, estrena maternitat i estrena reptes, i realment el que s’ha proposat és difícil i requereix d’un gran sacrifici, però conec a la meva amiga i estic convençut de que ho aconseguirà. Ànim Ana que vas per molt bon camí.

La resta ja ho sabeu, Pedro descomunal, Francesc premiat un altre vegada més, Antonio el constante, tenga o le falte entreno, esté o no esté lesionado, siempre hace los mismos tiempos, alguna vez me explicarás el secreto. I Jordi, que dir, va ser la sorpresa de la temporada passada i aquesta està disposat a triomfar, ja està passant al Francesc, fora conyes. Tiembla Antonio.

FORÇA COMEKM’s

Antonio Moreno dijo...

Ha pasado ya una semanita desde la cursa y hasta hoy no he tenido mi hueco para deciros algo.
Esta cursa para mí es especial, entre otras muchas, corro en casa, y el circuito me lo entreno como ninguno de los Comekms,” In situ”. Este año tendría que haber llegado primero pero no pudo ser, más que nada por la motivación que le he puesto. Tuve el aliento de Jordi en el cogote, que se acerca peligrosamente, pero es un contrincante legal que saluda y avisa, no como otros, que van de puntillas. Fransesc también anduvo cerca. Más retirado estuvo Pedro que le da por correr demasiado. José hizo la carrera que quiso hacer, está esperando su momento, cuando este llega uno lo sabe, ataca y va a por todas. Ana, cumplió y se cascó un diez mil como una campeona, madre luchadora, mientras Miqui y Emma le empujaban desde las gradas.
Veo muy bien a Jordi y creo sinceramente que este va a ser un buen año para él.
Ana, todo un ejemplo de superación y sacrificio, lastima no estuviera Madalena para estos piques sanos que tanto nos motivan.
Creo que todos hemos estado bien, teniendo en cuenta el recorrido exigente de Viladecans.
Saludos a todos y gracias a los acompañantes y en especial a Elena que nos ha echado unos pedazo fotos, que si no salen mejor es por lo feos que somos algunos.
Força Comekms