lunes, mayo 25, 2009

Cursa el Corte Inglés

Hola ComeKms!!!




Aquest diumenge tocava la cursa del Corte Inglés. Aquest any l'agafava amb ganes amb la intenció de millorar els 49 minuts de fa 3 anys (l'última vagada que l'havia pogut còrrer a tope).
Arribo a pça. Catalunya i em poso a escalfar, al cap de poc em trobo al Juan Carlos i al seu fill Carles que avui venen a baixar de l'hora. Escalfem una estona junts i ens fem la foto oficial (després em diu que també ha vingut el Javi Lafuerza, però no ens veiem).

Es dóna la sortida i com sempre et trobes de cop una imensitat de caminants davant teu que no saps d'on han sortit. El primer km és una mica caòtic amb tanta gent, però per sort el carrer és ample. Cap al km 2 ja es pot córrer bastant bé. A l'arribar a pça. Espanya, just abans de començar la pujada a Montjuïc m'anima l'Adela, a aquestes alçades de cursa ja començo a esbufegar (i encara no he començat a pujar!!). La pujada es fa dura, però per sort arribo a l'estadi i ja només queda una rampa i després baixada. La veritat que no m'he sentit gaire còmode durant la pujada, espero que les sensacions durant la baixada siguin millors... Vaig tirant a ritme i em vaig trobant millor, miro el crono i veig que pub baixar bé dels 49 minuts. Al km 9 em comença a sortir sang del nas (grrrrrrrrrr) intento que no m'afecti gaire i segueixo tirant. Al final 47'40''!!! Molt content tot i que semblo l'Hanníbal Lecter amb tota la cara plena de sang.
Juan Carlos i Carles aconsegueixen el seu objectiu de baixar de l'hora sobrats (59') i el Javi Lafuerza fa 49'44'' (a veure si a la propera ens veiem!).

A l'arribar a casa parlo amb l'Albert, que havia fet una predicció del meu temps abans de començar la cursa i que no m'havia dit. Havia predit 47'30, la va clavar!!! (la propera predicció de l'Euromillones a veure si ens fem rics).

Visca ComeKM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jordi Isidro Llobet

4 comentarios:

Oliver dijo...

Hola a todos,

que se, que aunque no escribais, si que leis.
Enhorabuena Jordi ya demostraste en La LLagosta y en Papiol que estas en forma y que los entrenos te estan dando sus frutos.
La cursa pasa por tu terreno de entrenamiento y esto la habra hecho mas especial y mejorando el tiempo del año anterior, habra sido una gozada para ti entre tanta jente ademas pasando por el estadio olimpico.
Felicidades tambien a Carles y Tao por haber cumplido su objetivo, espero que en algun tiempo ver a Carles con todos nostros en nuestras salidas de domingos y tendriamos un benjamin para aconsejar y ver su desarollo en cursas.

Felicidades a Ana y Miki por lo que ya sabemos todos.

Viva Emma!

Oliver

P.D. Jordi nos vemos el sabado en el Prat

tao dice.... dijo...

Hola campeones,soy yo que tengo faena atrasada,felicidades Jordi espero segir viendo como mejoras,felicidades aL Carlitos que aunque cumplio con su objetivo sufrio un poco más que el año pasado,ya sabes que debe de entrenar un poquito más.Y al sr.la fuerza a segir así y espero que tu hijo este mejor.Un saludo para todos y perdon por no escribir más,aunque como dice el oli leer es mas rápido y tardo menos.
Oli suerte para el sábaditoo..

Antonio Moreno dijo...

Jordi, puedo entender que no vierais a Javier La Fuerza entre tanto personal, lo que no acabo de entender es como te topaste con Tao y su hijo.
Esta cursa no la he hecho nunca, pues siempre he creído que no se puede correr, pero veo que engancha bastante pues conozco bastantes que están deseando hacerla cada edición, será cuestión de probarla al año que viene.

Força y a ver si coincidimos pronto.

Anónimo dijo...

Un saludo a todos los ComeKm's participantes, Jordi está hecho un fiera, Lafuerza, el invisible, empieza a parecerse al Luis Enrique de aquellas cursas que salía en todas las clasificaciones pero nadie lo veía, Tao no hace falta nombrarlo.

Pero mención aparte, para mi Carlitos, que sepas que te estoy haciendo un seguimiento, y yo también espero y además con muchísima ilusión poder entrenar con el niño, ahora un hombre, que entretenía al mío cuando quedaban los papas a comer. Eres un fiera.

Un saludo campeones.