jueves, abril 21, 2011

La Llagosta (17-04-2011)

Hola a tots!

Hauria d'haver fet primer les cròniques de la cursa del Corte Inglés i de Bombers, però he estat passant unes setmanes en que la cama esquerra m'ha estat molestant més del normal i no tenia ni ganes d'escriure una crònica.
En resum, a la cursa del Corte Inglés no vaig disfrutar gaire i gairebé el millor va ser el temps i que vaig poder còrrer sense parar. De Bombers tornar a destacar el temps i que les sensacions van ser bastant bones.
Ara tocava concentrar-se en la cursa de la Llagosta. Està anunciada com un 10.000, però li falten un 200 metres. És un circuit que al principi passes pel mig del poble i hi ha força gent animent, però els últims 5 km són pels afores i són molt solitaris i aborrits. Des del principi em vaig notar bé, en els primers km anava seguint un ritme constant, tot i que em feia por quedar-me sense forces als últims km com em va passar a bombers, però aquest com va ser diferent. Vaig tornar a recuperar sensacions bones i vaig mantenir durant tots els km un ritme bastant constant. El resultat 39:55. No vull contar-lo com un sub40 en 10km per que sé que la cursa era curta, però el que sí que sé és que vaig millorar en 15 segons el temps de l'any passat, i això sempre és un bon resultat.
Ara toca seguir cuidant la cama que encara em fa un pel de mal i seguir entrenant.

Ens veiem al Papiol!!!

Visca ComeKM!!!

Jordi

No hay comentarios: