domingo, julio 04, 2010

Cursa La Maquinista (4/7/2010)

Hola a tots!

Avui he corregut l'últim 10.000 de la temporada a la Maquinista. Anava amb confiança després de la marca de l'última cursa, però aui les cames no han anat igual de bé.
ABans d'escalfar m'he trobat al Tao i al Francesc que anaven a fer un café, i ja a la sortida amb el Joan.
Puc posar com a excuses que feia molta calor, molta humitat, que hi havia un parell de rampes xungues, però el que de veritat ha passat és que no he pogut tirar més. Sense excuses. El primer 5000 ja m'ha sortit més lent del que esperava, i en el segon he punxat molt. He acabat en 42:19.

Ara el que toca és recuperar-me una mica després d'aquesta temporada tant llarga (tant en curses com en km) i arrencar la nova temporada a tope. (Encara em queda córrer al Poble Sec el dia 25. Algú s'anima? Vindrà l'Albert!!).

A l'acabar m'he trobat al Tao i al Joan. Tots hem pringat al segon 5000, però hem d'estar contents amb les ganes que li hem posat.

Aquí estan els nostres resultats:

Tao 38:23
Jordi 42:19
Francesc 42:23 (i 2n de Veterans!!)
Joan 46:26

Visca ComeKM!!!!!

Jordi

P.D. Espero la crónica de Pallejà!

3 comentarios:

carlos(tao) dijo...

Una cursa guapa,pero con mucha calor,eso de dardos vueltas se hace un poco dificil mentalmente,pero en fin.La verdad que tiene unas subiditas y se me ha hecho pesada tanto por la calor como por la acumulación de todo.
Felicidades,a todos esos participantes porque la verdad que apetecia más echarse una cervecita que una carrerita,pero en fin,es lo que tiene ser masoca auque cada vez hay más gente masoquistas,(sera porque cada vez hay más parejas de echo)
Felicidades al campeón sr.Paco porque sin estar en su mejor momento despues de salir de la lesión se lleva copa,pero de su categoria.Tambien se llevo por categoria en la challenger.
Bueno haber esas sensaciónes en palleja.
Un saludo a todos

Anónimo dijo...

Hola a tots tal com el diu l'amic Tao es una cursa que esta força bé i amb alguns repexonets que tela i agreuixat per la calor pero ja está feta a mi tal com hi estat ultimament de la lessió no puc dir res, comparant amb la de Can Mercader vaig baixar 2 min. i com a sorpresa vaig guanyar un trofeig per cert molt xulo i a més en la challenge hi quedat 1er. i en tinc un altre, per cert Tao ja hem presentarás al teu amic el Sr. Paco i fel.licitar a tota la resta que hi bem participar.

Salutacions per a tothom i Oli bones vacances.

Francesc.

Francesc.

javi "sr. DIESEL" dijo...

Felicidades en especial a Francesc por su trofeo y a los demas tambien,porque mientras corriais,yo me daba la vuelta para el otro lado, pero en la cama.No se si sabeis, que estaba mal medida y rectificaron la organizacion ,o sea que los tiempos fueron mejores.
Un saludo a tod@s y nos vemos.
Javi.