martes, junio 01, 2010

Cursa Corte Inglés 2010

Hola a tod@s:

Ayer se celebro la Cursa del Corte Ingles, a la cual acudimos: Tao,Carles,Joan Figueras,Jordi Isidro y yo.
Bueno,cuento un poco mi cursa:
tenia ganas de hacer una buena marca,hasta pensaba en que me saliera una media de 4 el km,pero hacia muchos años que no hacia esta cursa y ya no me acordaba de las subiditas que tiene.No pudo ser,pero quedé contento ya que cuando vi la clasificacion, estaba en el puesto 184, que entre tanta gente esta muy bien.
Me encontré con Jordi y Joan antes de salir y salimos juntos pero teniamos que ir esquivando a la gente y no nos encontramos hasta que empezó la subidita al pueblo Español que me pasó Jordi,me cogio una ventaja de 100 metros que hasta que no llegamos al km 9 mas o menos no le pude coger,Jordi, me costo mucho,pero era un aliciente que me puse para poder correr mas.Total mucha subida, pero tambien mucha bajada,no esta mal.

Os paso los tiempos del ComeKm en la cursa:
JAVI: POSICION-184 TIEMPO-45.31
JORDI:POSICION-201 TIEMPO-45.49
JOAN:POSICION-621 TIEMPO-51.24
CARLES:POSICION-1789 TIEMPO-1.00.05
TAO:POSICION-1792 TIEMPO-1.00.07

Espero subamos como club en la liga Champion Chip,ya que puntuaba triple.
Un saludo a tod@s.
Javi.

2 comentarios:

Jordi Isidro Llobet dijo...

Hola!

Jo vaig acabar molt content la cursa. El Joan em va trobar escalfant i vem estar escalfant junts fins que la quantitat de gent ens ho va permetre. Just abans de la sortida ens vem ajuntar amb el Javi. El primer km va ser una mica caòtic per la quantitat de gent,però la veritat és que ha estat la vegada en que he pogut començar a córrer al meu ritme més d'hora. A la pujada a Montjuïc vaig enganxar al Javi. M'anava notant molt bé de sensacions i, fins i tot, vaig intentar tirar fort a la baixada, però quan va arribar els últims km en pla les forces m'anaven molt justes. Em va passar el Javi i em va animar a que el segués, però anava com una moto i no vaig poder.
Vaig arribar en 45:49 millorant en 1'50'' la marca de l'any passat! Estic molt content de com m'estan sortint les coses aquest any.
A l'arribada vaig poder animar el Tao i el Carles i ens vem trobar amb el Joan per comentar la cursa (quan estiguis recuperat del bessó i puguis tenir continuitat entrenant ja veuràs com les marques cauen soles!! (t'ho dic per experiència)).

Visca ComeKM!!

Jordi

XAVI OBIWAN dijo...

Bueno , despues de mucho tiempo mi cursa fue muy diferente a la vuestra( mucho mas comoda ) me conormaba con acabar en un minimo de condiciones , despues de ir muy tranquilo y poder habllar con Tao en la bajada de Montjuic, acabe con 57' no de lejos mi mejor tiempo en esta carrera pero acabe a partir de ahora a recuperar y haber si despues del verano puedo hacer la de Sant Miquel ,


A10...Xavi